trataKristal FotoPage

By: mia Abdul Rahman

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Monday, 4-Jan-2010 13:43 Email | Share | | Bookmark
lame x update

aku dah lame x update FP ni kan....baru kali ni blh buka kat ofis....heheh....kalau lame ilang tu pandai2 ler....


Tuesday, 20-Oct-2009 10:51 Email | Share | | Bookmark
gambar raye

 
 
 
View all 6 photos...
inilah gambar2 arfan pd hari raya yg lepas....raye pertama tema biru.....raye ke-2 tema oren. tahun ni mlm raye kat kundang...kg hubby.....pg2 raye dah meriah dgn bunyi mercun.......raye ke 2 plak balik sjangkang umah ma & abah....ptg raye ke-2 aku dah keje ptg....so, sempatla pg tu g beraya......


Tuesday, 15-Sep-2009 03:05 Email | Share | | Bookmark
Selamat Hari Raya 09 = 1 Syawal 1430H

 
Dikesempatan ini mia nak minta maaf zahir batin dari kwn2 FP semua yer......jemput la dtg rumah jika berkesempatan.......oh yer.....tahun ni best skit sbb arfan dah besar dah pandai pilih baju raye sendiri.....bawa g shopping die cari baju dier dulu......mmmmmmm......
Oleh kerana shif kami di Malaysia Airports dah tukar shif.....jd mcm biase la tahun ni aku tak amik cuti raye lg......sbb nyer.....raye 1 aku OFF DAY....diulangi OFF DAY....hehhehe....raye 2 baru aku keje ptg.....plan cantik punyer.....thn ni raye kat Kg hubby lah....jom balik kundang.......tema warna tahun ni.....kena la tunggu entry mase raye nanti ok.......akhir sekali mia menyusun seploh jari tangan yg kasar ni nak mohon ampun & maaf pada kwn2 FP semua............


Saturday, 5-Sep-2009 20:47 Email | Share | | Bookmark
Buku Arfan

 


Saturday, 5-Sep-2009 18:08 Email | Share | | Bookmark
Jln2 Tepi Pantai

 
 
 
View all 9 photos...
Lokasi di Pantai Batu Laut......Hepi Arfan Dpt main Ombak....lagi2 biler ombak tu kena kaki dier........suke......nak tgk gamba Abah Arfan boootaaakkk.....mase ni Arfan nangis tak nak blk sbb blm puas main ombak



[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net